4 lutego 2017

172.Uwierz we mnie, a udowodnię ci iż lepsze jutro istnieje!

Tytuł Bloga: Uwierz we mnie, a udowodnię ci iż lepsze jutro istnieje!
Adres Bloga: http://believe-in-me-zenki.blogspot.com/
Autor Bloga: Akari Urokiri
Gatunek Bloga: Romans, Przygodowy, Świat Shinobi, Horror, Walka (Inne)
Kategoria Bloga: Naruto OC, NaruHina, SasuSaku, SaiIno, ShikaTema
Opis Bloga: „ Każdy z nas ma w życiu wyznaczony jakiś cel. Gdy zostałam o niego spytana pierwszego dnia szkoły, nic nie odpowiedziałam. Lecz wiedziałam. Moim celem było i dalej jest znalezienie swojego miejsca na tym chorym świecie....”
Pragniemy tego by ludzie nas zaakceptowali, pragniemy by nas szanowali i zauważali. Od tamtego dnia gdy zostałam sama. Więc szukam.. Szukam nie posiadając kompasu, a moją gwiazdą polarną jesteś TY. Bo tylko TY tak naprawdę mnie zaakceptowałeś i czekałeś gdy gubiłam się na ścieżce swojego życia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka z Panda Graphics