10 lipca 2016

171.Życie jest tylko podróżą do śmierci

Tytuł: Życie jest tylko podróżą do śmierci
Adres: http://napewnoumrzecie.blogspot.com
Autor: Fox
Gatunek: romans, przygodowe
Kategoria : Naruto OC
Opis: Zaczerpnęłam powietrza, było suche, drapało w gardle, zatruwało od środka, ale to nie miało znaczenia. Bo nie mogło. Cóż za trafne spostrzeżenie. Zerknęłam na spadkobiercę Rinnegana.

— Pain ?

—Tak siostrzyczko ? — Natychmiast znalazł się przy mnie.

— Czy śmierć jednego człowieka doprawdy uchroni świat ?

Westchną i zmarszczył nos.

— Nie jestem do końca pewny, ale istnieje takie prawdopodobieństwo.

— Pain...

— Nic nie mów musisz oszczędzać siły — chwycił mnie za dłoń i pogładził opuszkami palców. Czułam kolejny napad. Minutę później krztusiłam się krwią.

— Nie zabije Madary — wychrypiałam łapczywie wciągając powietrze do płuc. Ten świat umrze.

Umrze.

Umrze.

Umrze.

Ścisną moją dłoń, uśmiechając się łagodnie.

— Florence, miłość to nic złego. Miłość to dobre uczucie. Zasłużyłaś na nie, chodź mężczyzna którego nim obdarzyłaś okazał sie niegodnym.

Zaśmiałam się, delikatnie kręcąc głową.

— Pain, miłość jest dla ludzi. Miłość to cierpienie. Cierpienie wymaga więcej odwagi niż śmierć.

— Nie rozumiem.

Moje bursztynowe oczy rozbłysły.

— Nie musisz, kiedy przyjdzie czas wszystko Ci powiem. Już nie długo.

— Dołączysz do Akatsuki ?

Pokręciłam przecząco głową.

— Odchodzę braciszku, ale przysięgam na śmierć, że wróce i dołączę do brzasku. Akatsuki to potęga. I nic nie stanie nam na drodze do odnalezienia właściwej ścieżki życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka z Panda Graphics