29 października 2015

112.Miłość zwycięży wszystko || SasuHina

Tytuł Bloga: Miłość zwycięży wszystko || SasuHina
Adres Bloga: http://amor-vincit-omnia-sasuhina.blogspot.com/
Autor Bloga: Elesis
Gatunek Bloga: Romans
Kategoria Bloga: SasuHina
Opis Bloga: "Wiem od dawien dawna, że jestem nieśmiała. I że mój charakter wszystko utrudnia w moim życiu. Przez niego, straciłam pracę, nie mam odwagi, by postawić na swoim... Choć bardzo chciałabym się tego pozbyć, to jakoś nie potrafię się przemóc, by tego dokonać. Ale... Czyżby życie zlitowało się nad kimś takim jak ja? Dostałam po tylu latach pewną szansę. Szansę od niego, dzięki której będę mogła raz na zawsze wyzbyć się problemu odnośnie wstydzenia się wszystkiego i wszystkich... Tylko... Dlaczego to jest takie trudne i bolesne?!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka z Panda Graphics