1 sierpnia 2017

215.Idealna, nowa ja.

Tytuł Bloga: Idealna, nowa ja.
Adres Bloga: http://idealna-pauly.blogspot.com/
Autor/ Autorzy Bloga: Pauly
Gatunek Bloga: -
Kategoria Bloga: SasuSaku, Świat rzeczywisty
Opis Bloga:
- Co tu robisz? - naburmuszyłam policzki unikając kontaktu wzrokowego. Nie chciałam, by widział mnie w takim stanie.

- Szukam pewnej kobiety — odpowiedział, a ja tylko spuściłam niżej głowę, próbując skryć swoje zażenowanie tak głupim pytaniem.

- Ciekawe kto to — brnęłam burkliwym tonem w tę absurdalną dyskusję.

- Jest bardzo irytująca.. Prawdziwe z niej utrapienie. -odchylił głowę w tył, skupiając swoje ciemne tęczówki na błękitnym niebie.

- .. ale za to bardzo piękna — dodał, przeczesując kosmyk moich różowych włosów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka z Panda Graphics