Informacje

Witaj na spisie którego pełna nazwa brzmi "Szafa Blogów Naruto", ale dość często stosowane jest po prostu "SBN".

Spis został założony dnia 26.04. 2015 roku przez dwie dziewczyny które były miłośniczkami Naruto - Kahori Nakadai oraz Dattebayo zwaną obecnie Noushi Sukkari która pełni role założycielki spisu " W przestworzach M&A".

W ciągu całego trwania bloga role dodających zgłoszenia, ale i nie tylko pełniło licząc założycieli 18 osób.

Noushi Sukkari
Kiara Eira
Datenshi
Yuriko
_domcia_
Oh Shit!
Tamami Chan
Martyna Bugno
Myśląca Sowa
Aleksandra Bugno
Taochin
Madara U.
Wla Sh
Julia K.
Toya
Yorumi Nateko
Tsuki

Za poświęcony czas i trud włożony w tworzenie spisu Dziękujemy!

Mieszkańcy Szafy ;D

Obserwatorzy

Zwój II - (Myśląca Sowa) Podsumowanie Stażu

19 sierpnia 2015

Witajcie autorzy i czytelnicy dziś przyszedł dzień na który czekała jedna ze stażystek, Myśląca sowa jest u nas na stażu od 19.07 i dziś dnia 19.08 jej staż się kończy. Dziś dowie się czy z nami zostanie czy jednak opuści nasz spis. Pewnie się zastanawiacie dlaczego ja pisze ten post skoro może niektórzy wiedzieli, a może nie ja nie jestem już adminką główną. Pisze to ponieważ od pewnego czasu jednym z moich zajęć na spisie jest szkolenie stażystów dlatego ten post przypadł mi. Nie przedłużając teraz pora na wypowiedzi poszczególnych członków załogi.

Tamami-chan
Jestem pierwsza? Okey to zaczynam. Tak jak Wika wspomniała Myśląca Sowa jest z nami cały miesiąc i dla tego przyszła pora żeby ocenić jej działalność na spisie.  Sowa nie miała za bardzo wiele na spisie miała dodawać zgłoszenia i dwa razy dodała Nowe Rozdziały. Niestety dodawanie zgłoszeń nie wyszło jej za dobrze ponieważ nie trzymała się za bardzo wyglądu zgłoszenia, ale za to Nowe Posty pokazała w zupełnie innym do tego lepszym stylu. Dlatego jestem na TAK. 

Martyna Bugno
Teraz czas na moją kolej i niestety, albo stety będę więcej krytyczna. Uważam że Myśląca Sowa nie wykonała swojego obowiązku tak jak powinna chodzi mi to głównie o zgłoszenia które wyglądały inaczej niż powinny. Każdy screnn wyglądała inaczej oraz nie stosowała się do wzoru zgłoszenia tak jak powinna. Jestem na NIE.

Wlash
Witam wszystkich z szeroko otwartymi ramionami. Hahaha :) Wszystko co napisała moja poprzedniczka Tamami-chan zgadza się z prawdą i nie mam nic innego do powiedzenia. Tylko jedna rada dla Myślącej: przynajmniej zdjęcia w  blogach rób tej samej wielkości (350 na 200), a będzie lepiej.

Podsumowując jest 2/3 głosy żeby Myśląca Sowa z nami została dla tego też gratuluje jej przejścia stażu i dołączenia do naszej załogi. :D Proszę jeszcze o skontaktowanie się ze mną na GG i wszystko będzie tak jak powinno. Do Zobaczenia.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SZABLON: Zielony Kociak
NAGŁÓWEK: Fantazja