19 sierpnia 2015

Zwój II - (Myśląca Sowa) Podsumowanie Stażu


Witajcie autorzy i czytelnicy dziś przyszedł dzień na który czekała jedna ze stażystek, Myśląca sowa jest u nas na stażu od 19.07 i dziś dnia 19.08 jej staż się kończy. Dziś dowie się czy z nami zostanie czy jednak opuści nasz spis. Pewnie się zastanawiacie dlaczego ja pisze ten post skoro może niektórzy wiedzieli, a może nie ja nie jestem już adminką główną. Pisze to ponieważ od pewnego czasu jednym z moich zajęć na spisie jest szkolenie stażystów dlatego ten post przypadł mi. Nie przedłużając teraz pora na wypowiedzi poszczególnych członków załogi.

Tamami-chan
Jestem pierwsza? Okey to zaczynam. Tak jak Wika wspomniała Myśląca Sowa jest z nami cały miesiąc i dla tego przyszła pora żeby ocenić jej działalność na spisie.  Sowa nie miała za bardzo wiele na spisie miała dodawać zgłoszenia i dwa razy dodała Nowe Rozdziały. Niestety dodawanie zgłoszeń nie wyszło jej za dobrze ponieważ nie trzymała się za bardzo wyglądu zgłoszenia, ale za to Nowe Posty pokazała w zupełnie innym do tego lepszym stylu. Dlatego jestem na TAK. 

Martyna Bugno
Teraz czas na moją kolej i niestety, albo stety będę więcej krytyczna. Uważam że Myśląca Sowa nie wykonała swojego obowiązku tak jak powinna chodzi mi to głównie o zgłoszenia które wyglądały inaczej niż powinny. Każdy screnn wyglądała inaczej oraz nie stosowała się do wzoru zgłoszenia tak jak powinna. Jestem na NIE.

Wlash
Witam wszystkich z szeroko otwartymi ramionami. Hahaha :) Wszystko co napisała moja poprzedniczka Tamami-chan zgadza się z prawdą i nie mam nic innego do powiedzenia. Tylko jedna rada dla Myślącej: przynajmniej zdjęcia w  blogach rób tej samej wielkości (350 na 200), a będzie lepiej.

Podsumowując jest 2/3 głosy żeby Myśląca Sowa z nami została dla tego też gratuluje jej przejścia stażu i dołączenia do naszej załogi. :D Proszę jeszcze o skontaktowanie się ze mną na GG i wszystko będzie tak jak powinno. Do Zobaczenia.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka z Panda Graphics