21 lipca 2015

72.Człowiek najprawdopodobniej rodzi się z długiem, którego nigdy nie może spłacić

Autor: Hoshigaki Nami
Tytuł: Człowiek najprawdopodobniej rodzi się z długiem, którego nigdy nie może spłacić
Kategoria: Akatsuki, Świat Rzeczywisty

Opis: [...]Zobaczyłam jeszcze jednego, nieznanego mi mężczyznę , który klęczał i wyraźnie słyszałam jak błagał o litość. Pan Yahiko pokręcił głową i skinął na Hoshigakiego Kisame, który podszedł do mężczyzny i bez cienia zastanowienia skręcił mu kark!

Zaczęłam po cichu się wycofywać prawie nie oddychając. Mogli mnie zauważyć w każdej chwili, przez te cholerne szklane ściany! I już prawie byłam w korytarzu, gdzie mogłam już spokojnie uciec, kiedy Hidan spojrzał prosto na mnie.

Zdążyłam tylko zobaczyć ironiczny uśmiech, kiedy odwróciłam się i zaczęłam biec w stronę wyjścia. Winda była otwarta, a ja niewiele myśląc wpadłam prosto do niej, modląc się żeby drzwi się jak najszybciej zamknęły i nim pomyślałam, że znalazłam się w pułapce nie było już odwrotu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka z Panda Graphics