30 maja 2015

Szafa Nowych Rozdziałów


Odnaleźć słońce za chmurami...

Autor: Karou Onido 
10 
"Czemu nie śpisz? - Myślałem że ktoś mnie atakuje. - wyznał ze szczerą prawdą, wpatrując się w zaskoczonego mężczyznę. - Atakuje? - Tak. - mruknął, podciągając przy okazji nosem - Jestem wyczulony na najcichsze westchnięcie, czy też ruch trawy. Po prostu tak już mam. Czarnowłosy uniusł brew ku górze i dorzucił patyków do ognia. Może i lato, jednak noce zimnawe. - Musiałeś mieć ciężko. - bardziej stwierdził niż zapytał, jednak Namikaze tylko uśmiechnął się kiwając głową na tak. - Owszem. Nadal mam, jednak nie jest tak źle jak wtedy, kiedy... Urwał w połwoie zdania, a jego postawa od razu zmizerniała. Oczy z leksza wyblakły, a włosy zdawały się nie bawić z cieniami rzucanymi przez ognisko. Młody, przestań o tym myśleć... Głos w jego głowie skutecznie wyrzucił chłopca z jego dosyć ponurych kliszy pamięci. Nie zdając sobie sprawy z tego, że powiedział na głos cztery"



Zamorski Piasek

Autor: Hoshiko Ai
Wiedźma z Piasku
"- Tak, Pierwsi tego nie potrzebują, jednak inni nie mają tak lekko. Aby przytrzymać swoje istnienie potrzebują nie tylko ludzkich modlitw jednak i wiary w nich. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że właśnie im jest najtrudniej w tym. Nie posiadają takiej mocy, aby spełniać wszystkie prośby, a przez to wiata w nich słabnie, a ich życie jest zagrożone, może nawet zniknąć całkowicie. - Spojrzała na niego, poprawiając sobie grzywkę, która spadła jej na twarz. Chłopak wydawał się na pierwszy rzut oka rozumieć mówione mu przez nią rzeczy, jednak ona wiedziała jak trudno jest to zaakceptować, a co gorsza naprawdę zrozumieć. Momentalnie mocniej ścisnęła wisiorek, jednak, gdy się zorientowała puściła go instynktownie bojąc się, że może go uszkodzić."


"Odgaduję co mógłby znaczyć ruch twoich źrenic"

Autor: BaddieKix 
#11 Kwiat Wiśni 
"Jeden sygnał. Drugi. - No odbierz idioto! Odebrał chwilę przed tym, jak to wykrzyczałam. - Co ci się tak spieszy, prostaczko? - żachnął się natychmiast. - Czemu zawracasz mi tyłek? Miałam wrażenie, że ten człowiek nie ma w sobie krzty wdzięczności. Byłam jednakże w zbyt dobrym humorze, by przejmować się jego idiotycznymi komentarzami. - Znalazłam - wypaliłam z ekscytacją. - Znalazłam kogoś, kto pomoże nam w sprawie Madary."


Pośród Gwiazd

Autor: annzwill 
Rozdział 19 
"To tylko strach Hinata stała w ciemnościach i nie wiedziała co ma ze sobą zrobić. W pewnym momencie poczuła jak coś szorstkiego otarło się o jej nogi. Przestraszyła się, wrzasnęła i odskoczyła wpadając na Naruto. Oboje wyłożyli się na podłogę robiąc przy tym sporo hałasu. Blondyn nie mógł się pohamować i ryknął śmiechem. - Naruto? - Obcy głos odezwał się w pomieszczeniu. - To ty ciołku? - Mówiłem, że macie się zachowywać cicho. Co to było za wejście smoka? - Brunet zrezygnowany, zapalił jedną ze świec. Na łóżku w samych gadkach siedział chłopak w potarganych, brązowych włosach i dwóch grubych kreskach wymalowanych na policzkach. Przyglądał się trzem osobom jakie wtargnęły do pokoju. - Kto to? - W stronę dziewczyny wyciągnął palec wskazujący. Drugą dłonią przetarł oczy. - Nasza nowa koleżanka. - Sasuke podał Hinacie dłoń i pomógł jej wstać. - To nasz współlokator Kiba, a to Hinata."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka z Panda Graphics