16 maja 2015

Szafa Nowych Rozdziałów




Wszystko mi się pomieszało, serce mnie zabolało i tak szybko zleciało

Autorzy: Wiktoria Bungo, Dattebayo
Rozdział 1
"Zaczęłam się zastanawiać nad wczorajszą dyskoteką szkolną na której musiałam tańczyć z tym okropnym chłopakiem. Zdecydowanie on nie potrafi tańczyć. Prawie cały czas deptał mi po palcach u nóg. Jeden wielki chodzący okres. Wydaje mu się że jest fajny, bo rzuca chamskimi tekstami na prawo i lewo, a założę się że w środku skrywa mięczaka. Nie jest nawet przystojny. Rozumiem, że na tym świecie nie ma ładnych chłopców, ale żeby być tak brzydkim to już naprawdę trzeba mieć pecha od stwórcy tego świata. Ale jest bardzo pociągający... jak spłuczka w klozecie. To mu muszę przyznać. Brzydszego nigdy w swoim dotychczasowym życiu nigdy nie widziałam. To było trochę za ostre."



Przeznaczenia klanu Hyuga

Autor: Rozważna i Romantyczna 
Epizody(część 2) 
"Sasuke, mam wiadomość od naszej zachodniej bazy. Podobno namierzono obcych ninja w tamtej okolicy. Nasi zwiadowcy zidentyfikowali ich jako obywateli Konoha-gakure- Uchiha wykazał po tych słowach wielkie zainteresowanie. - No proszę... Macie ich zdjęcia?- zapytał i dostał od mężczyzny wydruki z monitoringu- Starzy znajomi... Osobiście tym się zajmę - Oczywiście, jak sobie Pan życzy- Uchiha został sam w pokoju. Poczuł lekką ekscytację, wkrótce będzie miał okazję zmierzyć się ponownie ze swoim rywalem. Dosięgnął białą broń leżącą tuż obok jego łóżka i przypiął do swojego pasa. - Naruto, zobaczmy czego się nauczyłeś..." 


Naruto Rozdział 699.5

Autor: Dami-chan 
Rozdział 4
"Na jednej z niezliczonych gałęzi w lesie otaczającym wioskę ukrytą w liściach siedział, we własnej osobie Sasuke, ostatni z wielkiego klanu Uchicha. Dzięki sprytnemu genjutsu nikt nie mógł, że tak ważna osobistość przycupnęła na drzewie, nikt nie mógł również zobaczyć jak jego długie czarne włosy wplątują się w gałęzie, co wprowadzało biednego Sasuke w złość. Gdyby nie szczytny cel już dawno odpuściłby tą głupią maskaradę."


Odnaleźć słońce za chmurami...

Autor: Karou Onido
Rozdział
"Podróżując już w mniej obfitym deszczu, pięcioro ninja poruszało się w zawrotnym tępie po już śliskich gałęziach drzew. Na czele z wypisanym skupieniem w swojej postawie skakał szarowłosy junnin. Tuż za nim dwaj inni wyszkoleni shinobi, z czego jeden z klanu Hyuuga, oraz na samym tyle para ANBU w czarnych płaszczach. Od wioski Liścia dzieliła ich jedna mila, jednak oni z każdą sekundą oddalali się jeszcze bardziej. Kolejne godziny w podróży stawały się coraz bardziej niekorzystne, więc były kapitan specjalnych sił Konohy zarządził postój w pobliskiej jaskini, którą wykrył Hyuuga. Siadając plecami do ścian, każdy zaczął wykonywać własne zadanie. Kakashi Hatake, bo to on był kapitanem, jako pierwsze sprawdził ilość i jakość broni. W duchu dziękował sobie, że wcześniej przygotował ekwipunek. Wyjął z plecaka wodę, jednak rozmyślił się, z powrotem odkładając nieodkręcony napój na miejsce. Westchnął ciężko, jednak na jego "



"Nie ma już po co żyć w tym świecie. Tylko zemsta przyniesie mi ukojenie" - Krew Wiśni

Autor: Kao Bae 
 1Początek 
"Centrum wioski było wyjątkowo przepełnione tego burzliwego dnia. Tego dnia, kiedy Madara miał pozbyć się swoich wrogów. Nikt nie mógł mu już zagrażać. Wygrał. Ja, przywiązana do słupa po dawce okropnych tortur. Od czasu do czasu słyszałam krzyki przerażenia, gdy zadawano mi coraz brutalniejsze ciosy. Przestałam już krzyczeć. Za bardzo przyzwyczaiłam się do bólu. Z tą brutalną rzeczywistością przyszło mi się zderzyć już podczas wojny. Leczyłam wtedy Naruto po odebraniu mu dziewięcioogoniastego. W ułamku sekundy Madara jednym ciosem powalił Guy’a Sensei, a potem wojna zaczęła obracać się w niekorzystnym dla nas kierunku. Nawet nie zdołałam zauważyć, kiedy Naruto zdążył mi zniknąć z pola widzenia. Nie wiedziałam czy zdołał przeżyć."



I Don't Want To Die! 

Autor: ElvisDub 
Rozdział 13 
"Blond włosa dziewczynka trzymała wielką poduchę w ręku, stojąc nad łóżkiem swojego starszego brata, który to właśnie smacznie spał. Kołdra leżała na podłodze, poduszka spoczywała na jego brzuchu, a on sam leżał w dziwnie śmiesznej pozycji. Przynajmniej śmiesznej dla jego siostry, która nigdy w życiu tak się nie wierciła na łóżku. Gdy Yahiko spał, wydawał się taki grzeczny i cichy, zupełnie jak by to był nie on. Hisa, sześcioletnia dziewczynka wyobrażała sobie, a raczej była przekonana że podczas snu dusza jego brata opuszcza jego ciało i bawi się w najlepsze, bo przecież to niemożliwe żeby podczas snu być tak zupełnie innym."




Akuma Samurai

Autor: Asiek 
Rozdział 26. „Już czas” 
" Nad całym światem shinobi zaczęły się zbierać ciemne chmury. Zło, o którym mówili najsłynniejsi Samurajowie było coraz bardziej wyczuwalne. Od podniesienia alarmu i gotowości minęły 3 dni. W najbliższym czasie w Konoha powinny pojawiać się pierwsze delegacje z wiosek objętych sojuszem. I tak właśnie się stało. W okolicach południa, na horyzoncie pojawiła się duża grupa ninja, z samym Kazekage na czele. Izumo, który wraz z Kotetsu tym razem nie spał i trwał w stałej gotowości, natychmiast pobiegł po Hokage. Chwilę później, dokładnie w momencie przekroczenia przez ową grupę granicy wioski, tuż przed przybyłymi zmaterializowali się Akuma, wraz z Tsunade..."


Zamorski Piasek

Autor: Hoshiko Ai
Rozdział II "Brak Piasku"
"Po zebraniu, które zakończyło się w grobowej atmosferze nikt nie mógł na nowo znaleźć Kazu. Irytowało to teraz nawet Garee, który chciał żądać wyjaśnień od dziewczyny. Mówiąc, że powinna go mimo wszystko wtajemniczyć, by mógł zabrać głos w sprawie mając swoje własne podłoże, na którym mógłby spokojnie stać. Wziął głębszy oddech, po czym ruszył przed siebie by ją znaleźć. 
Kankuro chciał ruszyć za młodszym bratem jednak Temari położyła mu dłoń na ramieniu kręcąc przecząco głową."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka z Panda Graphics